Corona update Dolphiq
I.v.m. het Coronavirus zullen wij in ieder geval de komende weken thuiswerken
Welke maatregelen nemen we?
Als Dolphiq zijn we gelukkig niet gebonden aan een fysieke lokatie en zijn we dus in de gelegenheid om ons werk thuis voort te zetten. We zullen deze weken zo veel mogelijk thuis werken. Dit doen we om verspreiding van het virus te voorkomen, zodat werknemers niet met het OV naar kantoor hoeven te komen en bovenal... om er voor te zorgen dat iedereen gezond blijft. Via dit blog-artikel en onze social media kanalen houden we je op de hoogte van verdere maatregelen.
Voor onze klanten betekent dit...
Uiteraard zullen we er voor zorgen dat je hier als klant zo min mogelijk van gaat merken. De belangrijkste gevolgen zijn:
- We zullen zo min mogelijk klanten ontvangen op kantoor
- Externe afspraken voor komende week zijn verplaatst
- Mogelijk zijn we telefonisch minder goed bereikbaar
- Aanvragen kunnen zoals gebruikelijk naar service@dolphiq.nl worden gestuurd
Vragen?
Heb je vragen n.a.v. dit bericht, dan vragen we je contact op te nemen via onze contact-pagina. Voor informatie over het Coronavirus, verwijzen we je naar het RIVM.