Corona update Dolphiq
UPDATE jan. '21 - I.v.m. het Coronavirus werken wij zo veel mogelijk vanuit huis
Welke maatregelen nemen we?
Als Dolphiq zijn we gelukkig niet gebonden aan een fysieke lokatie om ons werk uit te oefenen. Omdat we in de gelegenheid zijn om ons werk vanuit huis te doen, zullen we de komende tijd dan ook thuiswerken. Dit doen we om verspreiding van het virus te voorkomen, zodat werknemers niet met het OV naar kantoor hoeven te komen en bovenal... om er voor te zorgen dat iedereen gezond blijft. Via dit blog-artikel en onze social media kanalen houden we je op de hoogte van verdere maatregelen.
Voor onze opdrachtgevers betekent dit...
Uiteraard zullen we er voor zorgen dat je hier als opdrachtgever zo min mogelijk van gaat merken. De belangrijkste gevolgen zijn:
- We zullen geen klanten ontvangen op kantoor
- Afspraken zullen online via een video call plaatsvinden
- Mogelijk zijn we telefonisch minder goed bereikbaar
- Aanvragen kunnen zoals gebruikelijk naar service@dolphiq.nl worden gestuurd
Vragen?
Heb je vragen n.a.v. dit bericht, dan vragen we je contact op te nemen via onze contact-pagina. Voor informatie over het Coronavirus, verwijzen we je naar het RIVM.