CRM-systeem op maat

Hemingway PG heeft behoefte aan een systeem waarmee het haar opleidingen kan beheren. Het zal tevens dienstdoen als CRM-systeem en synchroniseren met de gegevens op de website. Daarnaast is een koppeling gemaakt met het factureringssysteem en de kantooragenda. Dolphiq ontwikkelde dit systeem op maat, zodat het aan alle wensen voldoet en gemakkelijk te gebruiken is.


Het idee

Het beheer van de diverse opleidings-programma's nam steeds meer tijd in beslag en zodoende ontstond de behoefte naar een maatwerk-systeem om processen te automatiseren. Het succesvol geïmplementeerde CRM-systeem van Lindenhaeghe diende als blauwdruk bij de automatisering van Hemingway.

De aanpak

De ervaring die eerder is opgedaan bij het ontwikkelen van een vergelijkbaar CRM-systeem vormde een solide basis en is doorontwikkeld naar een op maat ingericht systeem voor Hemingway. Na oplevering van het CRM-systeem is gelijk doorgepakt met de website en de ontwikkeling van een e-mail marketing systeem.

Het resultaat

Het systeem zorgt er voor dat een aantal processen binnen Hemingway PG is geautomatiseerd. Real-time synchronisatie tussen het CRM-systeem en de website zorgt er voor dat een wijziging maar op één plek te hoeft te worden ingevoerd, waarna de aanpassing automatisch overal wordt doorgevoerd. 

Impressies

Homepage

Programma's

Over Hemingway PG

Wie maakten het mogelijk?

Loading page...