Doorlopende AdWords-campagne

EKO4petz wil de mogelijkheden verkennen om online te adverteren met hun producten. Zo willen ze structureel dié mensen bereiken die ook echt geïnteresseerd zijn in deze producten. Dolphiq zette een AdWords campagne op en beheert deze, zodat de campagne voortdurend wordt geoptimaliseerd.

Het idee

Voor EKO4petz is AdWords dé manier om nieuwe klanten te bereiken die op zoek zijn naar de producten in hun niche markt. Door te adverteren op de juiste zoektermen, krijgt EKO4petz meer bekendheid en heeft het de mogelijkheid haar producten af te zetten.

De aanpak

In overleg is bepaald met welke producten we van start zouden gaan. Vervolgens is een campagnestructuur neergezet en zijn we op zoek gegaan naar de optimale instellingen voor het budget, producten, keywords, landingspagina's, advertentieteksten, etc. Dit is een continu proces.

Het resultaat

Het resultaat is dat er nu een structureel winstgevende campagne staat die niet alleen meer oplevert dan dat het kost, maar die EKO4petz ook nog eens nieuwe (vaste) klanten oplevert. Maandelijks worden de resultaten gerapporteerd en er is voortdurend contact over nieuwe kansen.

""Een prettige samenwerking met mooie resultaten""

– Sarah Musters, EKO4petz

Wie maakten het mogelijk?

Vragen of opmerkingen?

Neem contact met ons op, we helpen je graag...
Loading page...