Tijdelijke AdWords campagne

Voor Eigenwijn zijn de laatste maanden van het jaar traditiegetrouw de drukste maanden van het jaar. Om de vérkopen in deze periode te stimuleren, sprak Eigenwijn de wens uit om een AdWords campagne in te richten, waarbij de focus op de laatste maanden van het jaar lag.

Het idee

Eigenwijn wil middels een advertentiecampagne nieuwe klanten bereiken. Aan Dolphiq de taak om de reeds lopende campagne te analyseren, nieuwe kansen te ontdekken en te optimaliseren

De aanpak

Na een analyse van de lopende campagne bleek dat er nog een aantal verbeterslagen te behalen waren. Zo is de conversiepixel op de juiste plaats neergezet, zijn advertentie-extensies toegevoegd en is de campagne verdeeld in meer specifieke advertentiegroepen. 

Het resultaat

Eigenwijn krijgt een maandelijkse rapportage waarin het precies kan zien wat elke geïnvesteerde euro oplevert. De campagne heeft in de periode vóór de feestdagen het gewenste resultaat opgeleverd en loopt de rest van het jaar op een lager pitje door. 

Wie maakten het mogelijk?

Vragen of opmerkingen?

Neem contact met ons op, we helpen je graag...
Loading page...