Corona-update Dolphiq

Vanwege de recente ontwikkelingen rond het Coronavirus hebben we besloten een aantal maatregelen te nemen. De belangrijkste hiervan is dat we in ieder geval de komende weken (t/m 28 april) thuiswerken. Je leest er meer over in dit artikel...

Wat is er aan de hand?

Het zal niemand ontgaan zijn dat het Coronavirus zich snel door Nederland verspreidt. Omdat het inmiddels een serieuze vorm aan begint te nemen en we in onze branche gelukkig niet gebonden zijn aan een lokatie, hebben we als Dolphiq besloten een aantal maatregelen te nemen.

Welke maatregelen nemen we?

De belangrijkste maatregel is dat we de komende weken (t/m 28 april) zo veel mogelijk thuis werken. Dit doen we om verspreiding van het virus te voorkomen, zodat werknemers niet met het OV naar kantoor hoeven te komen en bovenal... om er voor te zorgen dat iedereen gezond blijft. Via dit blog-artikel en onze social media kanalen houden we je op de hoogte van verdere maatregelen.

Voor onze klanten betekent dit...

Uiteraard zullen we er voor zorgen dat je hier als klant zo min mogelijk van gaat merken. De belangrijkste gevolgen zijn:

  • We zullen zo min mogelijk klanten ontvangen op kantoor
  • Externe afspraken voor komende week zijn verplaatst
  • Mogelijk zijn we telefonisch minder goed bereikbaar
  • Aanvragen kunnen zoals gebruikelijk naar service@dolphiq.nl worden gestuurd

Vragen?

Heb je vragen n.a.v. dit bericht, dan vragen we je contact op te nemen via onze contact-pagina. Voor informatie over het Coronavirus, verwijzen we je naar het RIVM.

Vragen of opmerkingen?

Neem contact met ons op, we helpen je graag...
Loading page...